BURS

BURS

16 Mart 2012 Cuma

''VEYSEL KARANİNİN DUASI''

                                             ''VEYSEL KARANİNİN DUASI''


1.Allahım sen benim Rabbimsin ben ise Senin kulun.
2.Yaratn Sensin yaratılan benim.
3.Rızık veren Sensin rızıklandılan benim.
4.Mülk sahibi Sensin kul ve köle benim.
5.Aziz Sensin zelil benim.
6.Zengin sensin fakir benim.
7.Diri sensin ölü benim.
8.Baki sensin fani benim.
9.Kerim sensin hakir(zelil) benim.
10.İyilik yapan Sensin suçlu (günahkar)benim.
11.Büyük ve yüce Sensin küçük ve değersiz benim.
12.Güçlü ve kuvvetli  Sensin zayıf ve güçsüz benim.
13.Veren Sensin isteyen benim.
14.Her şeyden Emin Sensin  korkan benim.
15.Cömert Sensin fakir ve muhtaç benim.
16.Dualara  cevap veren Sensin Dua eden isteyen benim.
17.Şifa  veren Sensin hasta benim.
18.Her türlü noksan sıfattan münehzen ve bütün kemal sıfatlarla muttasıf Rabbim Günahlarımı affet hatalarımı bağışla hastalıklarıma şifa ver.Ey yarattıklarının bütün ihtiyaçlarını deruhte edip onlara
yeten Kafi!!!!!
19.Ey mahlukatı besleyip büyüten ve terbiye eden Rabb Ey vadinde duran ve mahlukatın bütün ihtiyaç 
ve talaplerini hikmetle yerine getiren VAFİ!!!
20.Ey ahirette itaatkar kullarına hususi ihsan ve şefkatte bulunacak Rahim Ey maddi- manevi bütün dert ve hastalıklara şifa veren ŞAFİ!!
21.Affedip bağışlayan Sensin günah işleyen benim.



veysel karani izle
veysel karani kimdir
veysel karani şiirler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder