BURS

BURS

1 Mayıs 2012 Salı

SEYYİDÜ'L İSTİĞFAR DUASI

Bu dua konusunda şöyle bir hadis nakledilir. Resulullah (s.a.v) buyurdu ki ;''İstiğfar dualarının en değerli ve en üstünü şöyle demendir;''Allahümme ente Rabbi,La İlahe İlla Ente halakteni ve va'dikeme'steta'tü euzü bike min şerrima sana'tü, ebuü leke bi ni'mi metike aleyye ve ebuü bi zenbi fe'gfirli fe innehu la yeğfiru'z zünube illa ente''

Anlamı: Allah 'ım!Sen benim Rabbımsın!Senden başka hiçbir ilah yoktur.Beni Sen yarattın.Ben Senin kulunum ;gücüm yettiği kadarıyla Senin akdin ve va'din üzere bulunuyorum.Yaptığım fenalıkların şerrinden  sana sığınırım.Üzerimde  olan  nimetlerini itiraf ederim,günahımı da itiraf ederim.Beni bağışla;Çünkü Senden başka hiçbir kimse günahları mağrifet edemez.''

HZ MUHAMMED (S.A.V)daha sonra şunları ekledi :'' Kim bunları inanarak sabahleyin söyler de akşam olmadan ölürse o kişi  CENNET ehlindendir.Yine kim bunları inarak geceleyin söyler de sabaha ulaşamadan vefat ederse CENNET EHLİNDENDİR.(BUHARİ,DEAVUT,2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder