BURS

BURS

26 Haziran 2012 Salı

Aşkım Sen ol!..

Sen sin her zaman yanımda olan, dar zamanlarımda yüreğimin yankılarını duyan



Sen sin karanlıklar ortasında dolunay gibi yüreğime doğan..

Sen benden Cansın, Sen hayatıma anlamsın.

Geceleri buram buram tüten hıçkırıklarımdan, bütün arayışlarımda dalgalı bir denizin ortasında çırpınan ruhumda Sen sin gökkubbemin rengarenk gökkuşağı



Özüm Sen sin, tebessüm ettiğimde Sen benim gulümsememsin

Sen benim yüreğimsin, beni hakiki sevensin.

Ellerimin, gözlerimin yüreğimin mimarı

Her bir zerremin nakışlarında sanatından bir emareyim

Gözlerime nurundan ışıklar vermeseydin şu kainat tablosunu göremezdi gözlerim

Sevgiyi kalbime ilham etmeseydin Sen i sevmenin güzelliğini bu sonsuz acizliğimle bilmeyecekti yüreğim

Gözlerime ağlamak nimetini vermeseydin dostluğundan bihaber kalacaktım.

Ey cömertlerin en cömerdi

Rezzak isminle donattın afakımı.



Settar isminle örttün ayıplarımı, Tevvab isminle her defasında kabul ettin tövbelerimi

Yine gel dedin, tekrar Sana geldim.

Vedud olan Sen sin, seven Sen sin.



Sen den başka kimim var ki kapısına gideyim?



Aşkınla kuşat aşkından mahrum kalmış yüreğimi

Baharım Sen ol Sevgili, hazanda bırakma

Ey ellerimden tutanım.



Sana kavuşmak için çıktığım bu sevdalı yolculukta sarp yokuşları çıkarma karşıma.



Ey fukara yüreğimin Rahmeti sonsuz Sevgilisi!



Beni Sana sürünerek değil koşarak getir.

Uzattım ellerimi, bırakma beni.



Dayanağım sahibim Sen ol!

Ayım güneşim, gözyaşım, tebessümüm Sen ol!

Aşkım Sen ol, aşkım Sen ol!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder