BURS

BURS

26 Haziran 2012 Salı

Tutukla beni Rabbim ....

Tutukla beni Rabbim,



Umuttan boşanıp boynumu büktüğüm yerdeyim



Kekremsi tatlar duyarım zihnimin sokaklarında



Küllenmiş sancıları hala çekerim dimağımda.



Acının beşiğinden kucaklarım şefkati,



Eylülün ayazına rağmen bağrım ateşler yanar,



Aşka dair, kelama dair, süköfbta dair







Tutukla beni Rabbim,



Avuçlarımdaki nedamet tohumlarını saçmadan yüreğime,



Kaçtığım her yönü sana getir,



Adımlarıma rağmen durayım katında.



Yorgun bakışların mezarı şimdi alın yazım



Metruk sevdaların toprağından beslenirken canım,



Tutukla beni rabbim; tek sana olsun esaretim.







Tutukla beni Rabbim,



Can korkusu sarmışken zamanı,



Koyup gideyim avucuma sığdırdığım hayatı.



Vurgun yediğim ana ithafen öleyim yeniden,



Söylemeden aşkın sırrını,



Anlatamadan acının sabra dokunan tarafını.







Tutukla beni Rabbim



Mahşer kadar yalnızlık kokarken içim



Yas tutsun ardımdan pervaneler.



A rafın suskun yolcuları sürsün ayak izlerimi



Dualar dokunsun nefesime bir bir.







Tut ve kaldır beni Rabbim,



Ayaklarımın sürçtüğü o vakti sileyim zihnimden



Sehven acının önünde diz çökmüşüm.



Tut ve kaldır beni Rabbim,



Artık huzurunda kalayım



Kaygan zeminlere rağmen şöyle dimdik.



Yardımınla, yöe2r lığınla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder