BURS

BURS

4 Haziran 2012 Pazartesi

Biri iki ekmek (dini hikayeler)

Biri Ýki Etmek Allah dostlarýndan... Talebesi anlatýyor. Bir sabah hazýr olduðumuz yere teþrif edip, hatýr sorarken, halimi arzedip: - Efendim, benim þu kadar lira borcum var idi. Günü geldi sýkýlýyorum. Üç gün izin verirseniz memlekete gidip öder gelirim, dedim. - Biraz sabret, geceler gebedir, buyurdular. Birkaç gün sonra, münasip lisanla tekrar hatýrlatmak zarureti hasýl oldu. Zira memlekette, "borçtan kaçtý" sözleri de gelen haberler arasýnda idi. Hz. Üstazýn sözü yine evvelki gibi idi. - Geceler gebedir. Fakat bir gün sonra bana: - Memlekette nerden vereceksin bu parayý? diye sual ettiler. Ýþin en canlý noktasý da burasý. - Efendim, babamdan kalma bir baðým var, üç bin lira eder. Onu satýp veririm, dediðimde Hz. Üstazýn rengi birden deðiþti. mübarek gözleri buðulandý. Ve... çu sözler döküldü: - Biz kardeþlerimizin evini baðýný satmak deðil, birini iki etmekle mükellefiz. Ýkinci gün..... bir tüccar aðabeyimizden ödünç para alýp parayý bana verdiler. Sonra ödedim. Hatýratým, Ali Erol Ana Sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder